Termes i condicions – Fada Nails

Com comprar?

Comprar és molt senzill. Només has de seguir els passos següents:

  1. Trieu la categoria (ex. tractaments), un cop dins, feu clic a una subcategoria (ex. cremes), visualitzeu els productes i feu clic en què us interessi. Si fas clic a la fotografia, la podràs veure ampliada i amb més detall. A les fitxes de producte podràs trobar informació detallada dels productes.
  2. Afegeix a la teva cistella aquell producte que vulguis comprar fent clic a “Afegir”. Si vols més unitats d’un mateix producte, indica la quantitat a la pestanya situada just a sota del botó “Afegir”.

Tant des dels productes com des de la cistella de la compra pots afegir fàcilment els articles a la llista de la compra, perquè en futures compres et resulti més fàcil finalitzar la comanda.

3. Un cop afegit a la cistella, apareixerà una pantalla on hauràs de triar si vols continuar comprant (clic a “continuar comprant”) o finalitzar la teva compra (clic a “finalitzar compra”).

4. Revisa la informació de la teva comanda i si et ve de gust continuar comprant fes clic a “continuar comprant”; si ja has finalitzat la teva comanda, fes clic a “finalitzar compra”

5. Si ja estàs registrat, hauràs d’introduir el teu usuari i contrasenya; si no ho estàs, registra’t a l’apartat “crea’t un compte” i emplena els camps obligatoris de la fitxa que apareixerà a continuació.

6. Al següent pas, revisa les teves dades personals i la teva adreça d’enviament i facturació. Pots afegir tantes adreces com necessitis per rebre les teves comandes; també podeu afegir una observació per al transportista amb les indicacions que considereu. A continuació, a la següent pantalla, revisa la teva comanda, i, finalment, tria el teu mètode de pagament, accepta les nostres condicions i confirma la comanda.

7. Un cop realitzat el pagament, rebràs un email confirmant-te la teva comanda.

8. Si tens dubtes o vols comentar alguna cosa sobre la teva comanda pots fer-ho a través de la nostra pàgina de contacte.

9. Pots repetir les teves comandes tant des de la teva “llista de la compra” com des de l’històric de les teves comandes (a l’apartat “Les meves comandes” de la secció “El meu compte”).

Pagament

Quin mètode de pagament puc utilitzar per fer la meva compra en línia?

Els mitjans de pagament disponibles són:

– Targeta de crèdit o dèbit: Visa, Visa Electró, MasterCard i Mestre.

Fracciona el teu pagament amb SeQura

Fracciona el pagament en 3, 6 o 12 quotes mensuals. Immediat, sense paperassa i amb només un cost fix per quota.

Com funciona?

Tria Fracciona el pagament amb SeQura en realitzar la teva comanda i paga només la primera quota.
Rep la teva comanda.
La resta de pagaments es carregaran automàticament a la targeta.

A més, pots pagar el total de la teva comanda quan vulguis sense costos addicionals.

Quant costa aquest servei?

El cost del servei és fix, depenent de limport de la comanda. No hi ha interessos ni hi ha cap altre pagament addicional.

Tinc més preguntes

És segur fer servir la meva targeta de crèdit a la web?

Sí. Utilitzem sistemes de pagament segures. Les dades confidencials del pagament amb targeta de crèdit o dèbit són transmeses directament i de manera encriptada (SSL) a l’entitat financera. En fer el pagament a través de passarel·la de pagament segura, el sistema verificarà automàticament que la targeta de crèdit està activada per al Comerç Electrònic Segur. Després connectarà amb el banc emissor d’aquesta, el qual sol·licitarà l’autenticació i l’autorització de l’operació.

Per què pot estar rebutjada la meva targeta de crèdit?

Si la teva targeta és rebutjada pot ser per alguna de les raons següents:

– La targeta pot estar caducada. Comprova que la targeta no excedeixi la data de validesa.

– Potser s’ha arribat al límit de la targeta per fer compres. Consulta’l amb el teu banc.

– Potser alguna dada introduïda és incorrecta. Revisa que has omplert tots els camps necessaris amb la informació correcta.

– En fer el pagament a través de la passarel·la de pagament segura, el sistema verificarà automàticament que la targeta estigui activada per a Comerç Electrònic Segur. A continuació, connectarà amb l’entitat financera que la va emetre, la qual sol·licitarà al comprador que autoritzi l’operació mitjançant un codi personal d’autenticació. L’operació només s’efectuarà si el banc emissor de la targeta de crèdit confirma el codi d’autenticació i s’efectuarà el càrrec a la targeta. En cas contrari, la transacció serà rebutjada.

Enviament

On puc rebre les meves comandes?

Les teves comandes seran enviades a l’adreça de lliurament que has introduït en crear el teu compte, per la qual cosa és important que paris atenció en cobrir aquestes dades. Recorda que un cop registrat, a “llibreta d’adreces” de l’apartat “el meu compte” pots afegir totes les adreces de lliurament que vulguis (ex. la teva oficina, la teva casa d’estiu, la casa dels teus pares…) i seleccionar la que et interessi en realitzar la teva comanda.

Enviem a totes les destinacions d’Espanya.

Quant trigarà a arribar la meva comanda?

El transport realitzarà el servei porta a porta en un termini de 24/72h des de la nostra confirmació d’enviament. Una vegada que la comanda surti dels nostres magatzems, rebràs un email notificant-te que la comanda ha estat acceptada i està sent enviada.

Cal tenir en compte els festius locals de la comunitat, que poden afectar el lliurament de les comandes.

Devolucions

Puc fer una devolució de la meva comanda?

Contacta amb nosaltres des del formulari de contacte afegint al missatge l’id de la factura (tornant sempre tots els productes en perfecte estat i amb el seu embalatge original). Des de la recepció de la comanda, tens 14 dies naturals per fer-la. En qualsevol cas, si el motiu de la devolució no és imputable es cobrarà el port, i tant si aquests es van cobrar com si l’enviament estava exempt de ports.

Farem una comprovació dels productes tornats per confirmar que aquests arriben en òptimes condicions abans de procedir al reemborsament dels imports. En el cas que el producte estigui deteriorat per un mal ús, no s’admetrà cap canvi ni cap devolució.

No estan permesos canvis ni devolucions dels nostres articles comprats via online a les nostres botigues física.

Tots els cursos adquirits de forma online, reserves o pagaments íntegres, no es tornaran els diners en cap cas. Es podrà canviar per qualsevol altra formació amb avís previ de 72h i amb justificant, podrà canviar-ho per formacions que es realitzin en els sis mesos posteriors. Si no és així, es perdrà el curs sense cap reemborsament, ni canvi.

En cas de devolució dun producte, limport abonat no es reemborsarà; en el seu lloc es farà un val descompte a la botiga en línia d’aquest import, aplicable a properes compres.

Què puc fer si rebo una comanda errònia o defectuosa?

En aquest cas, posa’t en contacte amb nosaltres en un termini de 24 hores des de la recepció de la comanda a través del nostre formulari de contacte indicant l’error o defecte juntament amb les teves dades personals. Segons el seu cas corresponent, procedirem a realitzar un cupó descompte o substitució (si escau) com més aviat millor dins dels 30 dies següents al fet que rebis el nostre email de confirmació.

En cas que un producte o article arribi trencat o deteriorat però estigui apte per al seu ús, Fada Nails S.L. no es fa responsable de la incidència esmentada. Per poder reclamar el deteriorament a l’empresa de transports corresponent és IMPRESCINDIBLE adjuntar una fotografia de l’embalatge original del producte a través del nostre correu electrònic d’atenció al client de botiga o del nostre WhatsApp.

CatalanEnglishFrenchPortugueseSpanish